ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΤΥΧΕΣ

Του Σταύρου Μαρίνη Όταν αλλάζεις σελίδα πρέπει πάντα να προσέχεις εάν έχεις δίκιο. Το να αλλάζουμε σελίδα δεν σημαίνει ότι το κεφάλαιο αυτό έκλεισε. Τις περισσότερες φορές η αλλαγή σελίδας εκτός από αποδοχή αποτυχίας σημαίνει και ένα ακόμα λάθος που κάνουμε. Αυτά τα σχόλια απευθύνονται συγκεκριμένα πάμε τώρα στα δικά μας. Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε μια φορά την εβδομάδα και αυτό πρέπει να αλλάξει και θα αλλάξει. Όχι εγώ δεν γυρίζω σελίδα άλλωστε καμιά σελίδα δεν είναι μόνιμη και αυτό το έχω καταλάβει πολύ καιρό τώρα. Βέβαια ταλαιπωρούμε από τις εμμονές μου ότι κάτι μπορεί να αλλάξει αλλά και αυτό μάλλον ΕΜΜΟΝΗ μου είναι. Το ότι χάλασε ένα άτομο μια ομάδα μπορεί κάποιοι να μην το πιστεύετε όμως έτσι συμβαίνει. Και μπορεί να λέτε και να σχολιάζετε διάφορα αλλά αυλαία θα ρίξω όποτε το επιθυμώ εγώ. Όσον αφορά τα troktika δεν υπάρχει αντιζηλία αλλά διαφωνία σε ορισμένα θέματα. Απλά πράγματα τίποτα περισσότερο τίποτε λιγότερο. Όσοι πάλι πιστεύουν ότι ξεχάσαμε Καραμήτσους, Θέμους, και λοιπούς κάνουν λάθος αλλά και πάλι όταν σας αραδιάσω τα κείμενα που έγραφε το παπαγαλάκι του Χρηματιστηρίου τίποτα δεν θα γίνει. Η Ντόρα Μπακογιάννη πάντως να μην ετοιμάζεται με τέτοια εμπλοκή σε όλα τα σκάνδαλα της οικογένειας της και να βγει αρχηγός της ΝΔ , την μισή ΝΔ θα έχει άντε και τον Καρατζαφέρη μαζί όλοι οι άλλοι θα πάνε πραγματικά ΔΕΞΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...