Έφη Κυριάκου: «Σώθηκα από θαύμα»

Ιάσωνας Κυριακού Η Εφη Κυριάκου, playmate 2009, μας εξηγεί πώς σώθηκε την τελευταία στιγμή από το τσίμπημα ενός σκορπιού. «Ήμουν στην Χαλκιδική για τις ανάγκες μιας φωτογράφισης, και ενώ κοιμόμουν σε γνωστό ξενοδοχείο, που βρίσκεται κοντά στην θάλασσα, ξαφνικά ένιωσα μέσα στον ύπνο μου ένα τσίμπημα. Όταν σηκώθηκα από το κρεβάτι είδα ότι ήταν σκορπιός και το πόδι μου, χαμηλά στον αστράγαλο, είχε μελανιάσει και είχε πρηστεί». Η 20 χρονη καλλονή μέσα στην ατυχία της, όπως μας δήλωσε, ήταν τυχερή γιατί την μετέφεραν εγκαίρως σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. «Πάσχω από χρόνιο αλλεργικό άσθμα και το τσίμπημα του σκορπιού μού προκάλεσε αλλεργικό σοκ, χάρις όμως την άμεση βοήθεια που μου πρόσφεραν οι γιατροί γλίτωσα από τα χειρότερα.» «Το πόδι μου είναι ακόμα πρησμένο και παίρνω ισχυρή αντιβίωση και κορτιζόνη, δεν μπορώ να ξεπεράσω το σοκ που έπαθα, γιατί αν δεν το αντιμετώπιζα αμέσως λόγο της αλλεργίας που έχω μπορεί και να μην ζούσα», μας εξομολογήθηκε η όμορφη Έφη για την περιπέτεια που πέρασε. Η φετινή νικήτρια των καλλιστείων playmate αυτές τις ημέρες βρίσκεται στην ιδιαίτερη πατρίδα της, το Ρέθυμνο, κοντά στους γονείς της και τα δύο της αδέρφια, και προσπαθεί μέσα στο οικογενειακό κλίμα, που της προσφέρει χαλάρωση και ηρεμία, να ξεπεράσει τις δύσκολες στιγμές που έζησε πριν λίγες ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...