ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Ο ALPHA

Tι είπε η Ρίτσα Μπιζόγλη σε συνέντευξή της σε κυριακάτικη εφημερίδα για τον Παπαδρόσο, Μάνεση και γενικά τι κλίμα επικρατεί στον alpha. «Δεν ξέρω πραγματικά. Τον Μάρτιο το δελτίο θα άλλαζε ώρα και θα γύριζε στις 7. Πηγαίνω, λοιπόν, την Τετάρτη στον διευθυντή μου, τον Βασίλη Παπαδρόσο, να ρωτήσω αν θα αλλάξει κάτι άλλο εκτός από την ώρα, κι εκείνος με διαβεβαιώνει ότι όλα μένουν ως έχουν. "Οχι, παιδί μου, δεν θα αλλάξει τίποτα"». «Εμαθα ότι χάνω το δελτίο από τα... blogs! Ακου τι έγινε: Εχοντας τις διαβεβαιώσεις μου, πάω την Παρασκευή στο γραφείο, ανοίγω τα blogs και διαβάζω ότι για το δελτίο "κλείδωσε" ο Σρόιτερ. Ταυτόχρονα, άρχισαν να χτυπάνε τα τηλέφωνα από τους συναδέλφους που με ρωτούσαν τι γίνεται. Εγώ απ' τη μεριά μου έλεγα, "Οχι, δεν<...span class="fullpost"> είναι τίποτα, παιδιά. Τα ξέρετε αυτά. Φήμες. Γράφουνε για να γράψουνε". Δεν μου λέει κανείς τίποτα ούτε στη σύσκεψη. Στις 9 το βράδυ, λοιπόν, κι αφού έχουν τελειώσει οι ειδήσεις, με φωνάζει ο διευθυντής μου: "Ξέρεις, αποφάσισα ότι δεν θα είσαι εσύ στα δελτία. Θα είναι ο Σρόιτερ". Εκείνη την ώρα άρχισα να βλέπω πραγματικά τι συνέβαινε γύρω μου. Προτού δε μου ανακοινωθεί οτιδήποτε, είχαν ήδη προσλάβει δύο στυλίστες για τον αντικαταστάτη μου. Το ήξεραν οι blogers, τα μεσημεριανά, οι ενδυματολόγοι, και ο κόσμος όλος γενικά, εκτός από μένα». Μετά χάνεις και το Σαββατοκύριακο. Από το ίντερνετ το έμαθες πάλι; «Είχαν αρχίσει, πράγματι, πάλι να κυκλοφορούν φήμες. Με φώναξε τότε για άλλη μια φορά ο διευθυντής μου και μου είπε: "Αποφασίσαμε ο Μάνεσης να πάρει το Σαββατοκύριακο". "Γιατί;" "Ετσι". Αυτή ήταν η απάντηση, και μετά μου πρότεινε να κάνω δοκιμαστικό για την πρωινή εκπομπή ως συμπαρουσιάστρια, αφού ο κεντρικός παρουσιαστής είχε ήδη κλείσει. Μα τι δοκιμαστικό να κάνω; Εχω δοκιμαστεί σε όλες τις ζώνες του σταθμού, από τα ξημερώματα μέχρι τη νύχτα. Με τις φωτιές ήμουν στο στούντιο 11 ώρες καθημερινά. Τι να δοκιμάσω; Να δουν τι που δεν το ήξεραν και δεν το είχαν δει από μένα;» Μου λες, δηλαδή, ότι βάσει σχεδίου σε οδηγούν στην έξοδο; «Καταλαβαίνεις ότι σε διώχνουν με τον τρόπο τους. Κάποιος θέλει να γράψει το τέλος μου στον Alpha. Απλώς πιστεύω, λόγω των ετών που βρίσκομαι στο κανάλι, ότι έχω την πολυτέλεια να το γράψω μόνη μου». «Ο Βασίλης Παπαδρόσος αποφάσισε και εισηγήθηκε στους Γερμανούς την απομάκρυνσή μου. Οσες φορές μίλησα με τους ιδιοκτήτες, μου είπαν πως δεν έχουν κανένα πρόβλημα μαζί μου και πως κάνω πολύ καλά τη δουλειά μου. Ξέχασα, επίσης, να σου πω ότι, αφού γίνεται αυτό με τον Μάνεση, βγάζουν και δελτίο Τύπου, με το οποίο ανακοινώνουν τις αποφάσεις τους χωρίς να αναφέρουν πουθενά τίποτα για μένα. Σαν να μην υπάρχω. Κι αυτό δεν το ήξερα. Μια δημο- σιογράφος με πήρε τηλέφωνο για να σχολιάσω το δελτίο και, βλέποντας ότι δεν γνώριζα τίποτα, μου έκανε τη χάρη και μου το διάβασε από το τηλέφωνο. Ετσι, για να μάθω, βρε παιδιά, τι γίνεται με τη δουλειά μου και το μέλλον μου». Τώρα τι θα κάνεις; Σκέφτεσαι να παραιτηθείς; «Επίσημα είμαι σε άδεια μέχρι το τέλος Αυγούστου. Μετά θα δω. Ο,τι είναι να κάνω, πάντως, θα το κάνω με τον τρόπο μου. Με αξιοπρέπεια και με τον επαγγελματισμό που με διακρίνει τόσα χρόνια». Σε πείραξε που ο Μάνεσης δέχτηκε την πρόταση να πάρει τη θέση σου; «Δεν έχω τίποτα με τον Μάνεση. Το πρόβλημα δεν το δημιουργεί εκείνος που αποδέχεται μια πρόταση, αλλά αυτός που την κάνει». Δεν θα ήθελες να έχει πει, «Οχι, παιδιά, δεν θα πάρω τη δουλειά της συναδέλφου»; «Αν ζούσαμε σε μια κοινωνία αγγέλων, ναι, πολύ θα μου άρεσε αυτό». Εσύ πώς θα αντιδρούσες σε ανάλογη περίπτωση; «Θεωρώ ότι εγώ δεν θα το έκανα. Αλλά σου λέω πάλι ότι το πρόβλημα δεν έγκειται σ' αυτόν που δέχεται την πρόταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...