ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Του Σταύρου Μαρίνη
Όλα πλέον οδηγούν στις κάλπες της Κυριακής. Οι ευρωεκλογές όμως ελάχιστα απασχολούν τον μέσο Ευρωπαίο έχει άλλα προβλήματα με μεγαλύτερο την ανεργία και την οικονομική ύφεση να αντιμετωπίσει. Βλέπω αυτή την Κυριακή σε όλη την Ευρώπη να κερδίζουν υψηλά ποσοστά τα διάφορα ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ όμως για την Ελλάδα δεν βλέπω κάτι ανάλογο. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και εγώ που έχω αφιερώσει μεγάλο κομμάτι της ζωής μου (από τα 18 μου χρόνια) σε αυτή την Ιδεολογία έχω πλέον κουραστεί βλέποντας πως κάποιοι συναγωνιστές άλλαξαν στρατόπεδα , ξέχασαν τους κοινούς αγώνες , έγιναν μέρος του προβλήματος. 'Αλλωστε η ζωή είναι σκληρή και δεν χωνεύει τους Ρομαντικούς. Τα παιδιά που με βοηθάνε σε αυτό εδώ το ιστολόγιο είναι τα περισσότερα Εθνικιστές υπάρχουν όμως και "δεξιοί" ακόμα και φίλοι και οπαδοί του ΠΑ.ΣΟ.Κ και της ΝΔ που νιώθουν περίεργα όταν γίνονται αναρτήσεις με κείμενα και ομιλίες της Χρυσής Αυγής. Ακόμα και εγώ δεν θα ψηφίσω ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ γιατί θεωρώ ότι ακόμα μια αποτυχημένη προσπάθεια δεν την αντέχει ο οργανισμός μου. Τόσα χρόνια δεν κατάφεραν ή δεν καταφέραμε να έχουμε ένα ισχυρό ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ , οι λόγοι προφανείς τα κατάλοιπα της Χούντας και οι Βασιλόφρονες έπνιξαν κάθε ΥΓΙΗ προσπάθεια που πήγε να γίνει. Ακόμα και η Χρυσαυγίτες έκαναν τα λάθη τους γιατί κάποιες από τις συμμαχίες τους όπως π.χ με τον Γ. Μιχαλόπουλο(Εθνική Συμμαχία) τους πλήγωσαν ανεπανόρθωτα. Όσο για το ΛΑ.Ο.Σ ήταν ότι χειρότερο έτυχε σε εμάς καλύτερα να μην είχε μπει ποτέ στη Βουλή ένα τέτοιο κόμμα!!!!! Και μάλιστα κάποιες από τις μορφές που δέσποζαν στον Εθνικιστικό χώρο της απομυθοποίησε πλήρως!!!! Έτσι το δικό μου ενδιαφέρον την Κυριακή θα στραφεί για ακόμη μια φορά στα αποτελέσματα που θα φέρουν οι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ στην υπόλοιπη Ευρώπη(Αυστρία, Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο, Σουηδία, Μ. Βρετανιά κ.α) και πιστέψτε με θα είναι εντυπωσιακά. Για την Ελλάδα των 2 εκ ξένων δεν περιμένω τίποτα αφού ο Γιώργος Καρατζαφέρης δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ αλλά Εβραιοσιωνιστής και δεκανίκι της ΝΔ του ταιριάζει καλύτερα. Αυτά αγαπητοί μου φίλοι.....Και μάλλον θα συναντηθούμε σε κάποια παραλία την Κυριακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...