Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ Ή ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ Ή ΦΕΥΓΩ

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος, λίγες ώρες μετά τη δήλωσή του ότι ο Παναθηναϊκός χρειάζεται τρεις παίκτες τύπου Πιζάρο, με παρέμβασή του το πρωί της Πέμπτης στον ραδιοφωνικό σταθμό “Novasport FM 94.6” ξεκαθάρισε ότι θα αποχωρήσει από την ΠΑΕ εφόσον δεν τον ικανοποιούν οι αποφάσεις που θα παρθούν για τη νέα σεζόν. Ο κ. Βγενόπουλος, έκανε λόγο για επίθεση από τους άλλους μετόχους, επεσήμανε ότι δεν τίθεται θέμα να αγοράσει την ΠΑΕ, ενώ αίσθηση προκαλεί η τοποθέτηση του, ότι δεν πρόκειται να μετέχει σε νέα σύσκεψη μετόχων ή ΔΣ καθώς έχει κάνει ήδη τις προτάσεις του και απλά θα περιμένει να δει τι θα γίνει. Ακολουθούν αποσπάσματα των δηλώσεων του Ανδρέα Βγενόπουλου: "Εγώ είχα προτείνει, πρώτα ότι πρέπει να επιλέξουμε πρόεδρο της επόμενης περιόδου τον κ. Πατέρα, δεύτερον να διατηρήσουμε τον κ. Τεν Κάτε και τον κορμό της ομάδας και τρίτον να αποφασίσουμε για το μπάτζετ και με οργανωμένο σκάουτινγκ με συνεργασία του κ Αντωνίου και του προπονητή να κινηθούμε αναλόγως. Φτάσαμε στα πλέι οφ με τους ποδοσφαιριστές να μην είναι βέβαιοι ότι θα παραμείνει ο προπονητής. Ο Αντωνίου γύρισε τη μισή Ευρώπη και υπάρχουν διεργασίες που βρίσκονται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο και έπρεπε να αποφασίσουμε μεγάλο μπατζετ από τον Απρίλιο. Οι προτάσεις Βγενόπουλου - Μεγάλες μεταγραφές, τρεις παίκτες στυλ Ζιλμπέρτο Σίλβα και Πιζάρο - Τεν Κάτε και Αντωνίου να κριθούν το καλοκαίρι του 2010 που λήγουν τα συμβόλαιά τους - Αυξημένες αρμοδιότητες στον πρόεδρο Νίκο Πατέρα. Δηλαδή να αποφασίζει χωρίς να χρειάζεται να ρωτήσει τους υπόλοιπους μετόχους. Όλες αυτές οι προτάσεις μου δεν έγιναν δεκτές κυρίως από τον κ. Βαρδινογιάννη. Δεν εισακούσθηκαν οι απόψεις μου. Νομίζω ότι για το τι έγινε πέρυσι είναι καλυμμένο το θέμα. Είμαι ασύμβατος μέσα στον χώρο. Δεν βγήκε κανείς από τους υπόλοιπους να προτείνει κάτι άλλο. Νο Με κατηγόρησαν ότι έχω λόγους προβολής μέσω του Παναθηναϊκού λες και το έχω ανάγκη. Με κατηγόρησαν για πολλά. Ότι θέλω να αγοράσω την ΑΕΚ ή τον ΠΑΟΚ κ.α., θέλοντας να με μειώσουν στα μάτια των Παναθηναϊκών. Υπάρχει μια παραφιλολογία, όχι τυχαία, να παρουσιαστώ ως διαφορετικό πρόσωπο. Κάνω υπομονή. Δεν πρόκειται να μείνω για δίνω άλλοθι σε όσους αρέσει η κατάσταση αυτή. Θα μείνω μόνο για να γίνω κομμάτι μιας ομάδας που έχει όραμα να πάει ψηλά. Δεν τίθεται θέμα να αγοράσω τον Παναθηναϊκό. Είναι προφανές ότι αν οι αποφάσεις που θα ληφθούν δεν με αφήσουν ικανοποιημένο, θα φύγω. Η στάση των υπόλοιπων μετόχων Ο μεγαλομέτοχος Γιάννης Βαρδινογιάννης δεν έχει απορρίψει τις προτάσεις Βγενόπουλου και έχει ζητήσει να παρθούν οι αποφάσεις μετά τα πλέι οφ και αφού πρώτα γίνει ο απολογισμός της εφετινής σεζόν και αναζητηθούν τα αίτια των αποτυχιών. Ο Παύλος Γιαννακόπουλος έχει διαφωνήσει ευθέως με την τακτική Βγενόπουλου για την δημοσιοποίηση θέσεων, έχει εκφράσει την στήριξή του στον Τεν Κάτε και φαίνεται να συμφωνεί με τη λογική ότι δεν αρκούν μόνο τα χρήματα για χτιστεί μια ομάδα. Ο πρόεδρος Νίκος Πατέρας, συμφωνεί με τις προτάσεις Βγενόπουλου και εκτιμούσε ότι μπορούσε να βρεθεί η άκρη σε μια νέα σύσκεψη μετόχων με την χαρακτηριστική φράση, ότι “θα πιούμε έναν καφέ και θα τα βρούμε”, ωστόσο ο κ. Βγενόπουλος δεν πάει σε νέα συνάντηση. Δεν υπάρχουν πολλές φωνές σαν τη δική μου να πουν τι έφταιξε. Εγώ ξέρω τι έφταιξε. Κινηθήκαμε βιαστικά το προηγούμενο καλοκαίρι επειδή δεν είχαμε χρόνο. Κάναμε λάθη σπαταλήσαμε πολλά χρήματα για παίκτες που η αξία τους ήταν μικρότερη. Φέτος έπρεπε να μάθουμε από τα λάθη του παρελθόντος και να κάνουμε τον σχεδιασμό μας από νωρίς. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως επιθυμία δική μου είναι να είμαι μέρος μιας ομάδας που θα κερδίζει και όχι που θα χάνει. Χρειαζόμαστε μεγάλες μεταγραφές. Εφόσον δεν πειστώ ότι πάμε να κάνουμε κάτι τέτοιο, θα αποχωρήσω. Μοναδική μου ανάμειξη στις περσινές μεταγραφές ήταν ένα τηλεφώνημα στον Πηλαδάκη για τον Κλέιτον λέγοντας του να περιμένει. Αυτά που λέγονται για τον ΠΑΟΚ είναι αστεία. Μια εταιρία μου είχε ξεκινήσει την διαδικασία χορηγίας πριν την ανάμειξή μου στον ΠΑΟ. Ας μας πει κάποιος ποια είναι η λογική να μην πάρουμε αποφάσεις από τον Απρίλιο και να περιμένουμε τον Ιούνιο λίγες μέρες πριν την έναρξη της προετοιμασίας. Εγώ δεν έχω καμία διάθεση για νέα συζήτηση και δεν καταλαβαίνω αυτό που λέει ο κ. Πατέρας για τον καφέ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...