ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ

Του Σταύρου Μαρίνη Η μέρα των γενεθλίων για κάθε άνθρωπο είναι μια ξεχωριστή μέρα, κυρίως όμως είναι μέρα απολογισμού. Απολογισμός που αρχίζει με αυτά που έχουμε κάνει , για ότι έχουμε πετύχει, αλλά στην συνέχεια και για τα λάθη, τις παραλείψεις μας για όλα αυτά τελικά που δεν κάναμε ενώ θα θέλαμε. Κυρίως μας στενοχωρούν αυτά τα οποία μπορούσαμε αλλά δεν κάναμε. Εμένα για να είμαι ειλικρινής αυτά τα τελευταία είναι που με προβληματίζουν κάθε τέτοια μέρα. Γιατί όσο λιγοστεύει ο χρόνος μας τόσο ζητάμε επίμονα να κάνουμε ότι είχαμε ονειρευτεί αλλά έμεινε μόνο στα όνειρά μας. Θα ήμουν αχάριστος να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την τελευταία χρονιά αφού μετά από πολλά χρόνια είχα περισσότερο χρόνο για τον ευατό μου. Όμως δυστυχώς αυτό δεν βοήθησε από το να κάνω τα ίδια λάθη(άλλωστε παραδέχομαι ότι λατρεύω τα λάθη μου και μάλλον δεν μαθαίνω πολλά πράγματα από αυτά) , που με κάνουν να ξεκινώ πάντα από την ίδια αφετηρία!!! Από την αρχή λοιπόν πάλι μπας και αποφύγουμε τις αμφιταλαντεύσεις των προηγούμενων ετών. Θα ήθελα σήμερα να ζητήσω ένα μεγάλο ΣΥΓΓΝΩΜΗ σε όσους έχω στενοχωρήσει με ή χωρίς την θέλησή μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να γράψω κανένα κείμενο και έχω πάρα πολύ παράξενη διάθεση εξαιτίας του γεγονότος ότι μια παλιά συνάδελφος παλεύει για την ζωή της στην εντατική μετά από τροχαίο. Γιατί η ζωή είναι δώρο και εύκολα κάποιος μπορεί να μας το αφαιρέσει άλλωστε κανείς από εμάς δεν γνωρίζει εάν θα γιορτάσει και του χρόνου τα γενέθλια του!!!! Και μόνο το γεγονός ότι σας γράφω αυτό το κείμενο θα έπρεπε να με χαροποιεί όμως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν και δεν ξέρω τι ακόμα πρέπει να υποστώ για να καταλάβω ότι κάθε μέρα είναι διαφορετική και ΠΡΕΠΕΙ να την απολαμβάνουμε. Το πως και το γιατί δεν θα σας το πω εγώ , ο καθένας σκέφτεται και πράττει με τον δικό του τρόπο. Για αυτό άλλωστε είμαστε μοναδικοί γιατί έχουμε τα δικά μας θέλω , τις δικές μας επιλογές , τα δικά μας λάθη και παραλείψεις την δική μας ΖΩΗ που σπαταλάμε πολλές φορές χωρίς νόημα σε ανούσιες ασχολίες. Υ.Γ Η παρακάτω ανάρτηση με έχει βάλει πάλι σε περιπέτειες αφού η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ αποτελεί για αρκετούς γνωστούς μου κόκκινο πανί , θα ήθελα να την είχαν αποφύγει οι συνεργάτες μου αλλά και μένα το συγκεκριμένο βίντεο , με βρίσκει σύμφωνο όντως η ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ κινδυνεύει. Δεν λέω να σκοτώσουμε ή να διώξουμε όλους τους μη λευκούς αλλά τα προβλήματα που δημιουργούν είναι έντονα. Η Αφρική είναι εξαιρετικά μεγάλη Ήπειρος για να φιλοξενήσει τους Αφρικανούς η Ασία τους Ασιάτες κ.ο.κ Βέβαια αυτά τα πράγματα δεν γίνονται θα πείτε αργά τα σκεφτήκαμε η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ είναι πια γεγονός όμως αξίζει να καταστραφεί ο μεγαλύτερος ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ του ΠΛΑΝΗΤΗ που τυχαία εάν θέλετε "φίλοι" ψευτοκουλτουριάρηδες δημιουργήθηκε από ΛΕΥΚΟΥΣ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...