Η ΒΑΣΙΑ ΛΟΗ ΣΤΟ GALA

Για πρώτη φορά μπροστά στην κάμερα, η παρουσιάστρια της εκπομπής του ALTER, TV Weekend, Βάσια Λόη, μιλάει για τη ζωή της. Αναπωλεί τα παιδικά της χρόνια στη Γερμανία, όπου γεννήθηκε, και το όνειρο της να γυρίσει στην Ελλάδα. «Όταν ήμουν μικρή, ήμουν πολύ ζωηρή. Ταλαιπώρησα πολύ τους γονείς μου. Θυμάμαι ότι δεν ήθελα να πηγαίνω σχολείο. Μια φορά με είχαν αφήσει και είχαν πάει ταξίδι. Όσο καιρό λείπανε, δεν πάτησα ούτε μια μέρα στο σχολείο. Φυσικά ο πατέρας μου το έμαθε και μετά με συνόδευε ο ίδιος στο σχολείο για να είναι σίγουρος ότι πηγαίνω. Το σχολείο δεν ήταν ό,τι καλύτερο για μένα». Η Βάσια Λόη δε διστάζει να μιλήσει ανοιχτά στη Μαρία Σταματέρη για τη δημόσια κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα σε αυτήν και τη Ναταλία Γερμανού στην αρχή της τηλεοπτικής περιόδου, σχετικά με τα νούμερα τηλεθέασης στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου και τη Σοφία Αλιμπέρτη: «Με πήρε κάποια στιγμή τηλέφωνο η Ναταλία και μου είπε "έχω ένα παράπονο, τα δικά μου τα νούμερα τα αποσιωπάτε που είμαι τις περισσότερες φορές μπροστά ενώ όταν περνά μπροστά η Σοφία (Αλιμπέρτη) το φωνάζετε". Εγώ της απάντησα ότι αυτό το πράγμα δεν ισχύει. Τυχαίνει όταν λέμε εμείς τα νούμερα να είναι μπροστά η Σοφία. Δεν γίνεται κάτι επίτηδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...