ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ;

Γυρω στην 33η εβδομαδα της εγκυμοσυνης,το μωρο παιρνει θεση και γυριζει με το κεφαλι κατω μεσα στην κοιλια της μητερας,προετοιμαζοντας το "εδαφος" για να γεννηθει.Ενα ποσοστο 3 με 4% των μωρων δεν το κανει και βρισκεται αναποδα,δηλαδη με το κεφαλι πανω και τα ποδια κατω,κατι που ονομαζεται ισχιακη προβολη.Οι πιθανοτητες να γυρισει ενα ισχιακο μωρο σε κανονικη (κεφαλικη) προβολη ειναι μολις 2%,κι αυτο μπορει να συμβει μονο αν το βαρος του ειναι το πολυ μεχρι 3200 Kgr και μονο μεχρι την 37η εβδομαδα της εγκυμοσυνης.Αν το βαρος ειναι μεγαλυτερο και η εγκυμοσυνη πιο προχωρημενη,το μωρο ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να γυρισει και η καισαρικη ειναι η μονη λυση,αφου σε αυτες τις περιπτωσεις ο φυσιολογικος τοκετος ειναι πολυ επικινδυνος. Ειχα φτασει στην 37η εβδομαδα και η μικρη μου ηταν ακομη αναποδα,με τα ποδια κατω και σφηνωμενη αναμεσα στα κκκαλα της λεκανης.Το βαρος της ηταν ηδη 3500 και αυξανοταν συνεχως,οποτε ο γιατρος μου αποφασισε πως επρεπε να προγραμματισουμε καισαρικη,αφου ηδη ειχαμε εξαντλησει ολα τα περιθωρια για να γυρισει.Δε γινοταν να γυρισει πια.Ηταν απλως αδυνατον.Προγραμματισαμε την καισαρικη για την 38η εβδομαδα,2 Ιανουαριου του 2008.Θα θυμαμαι παντα τη μητερα μου,που πιστευε μεχρι την τελευταια στιγμη οτι το μωρο θα γυρνουσε,να μου εξηγει πως δεν υπαρχει πια πιθανοτητα.Θυμαμαι εμενα να της λεω οτι δε με πειραζει καθολου που θα κανω καισαρικη,δεν ειναι τιποτα,ολα θα πανε καλα.Θυμαμαι τη μαια μου που καναμε μαζι ανωδυνο να λεει οτι δεν υπαρχει καμμια πιθανοτητα να γυρισει το μωρο,"δεν πειραζει ομως,θα ειμαι διπλα σου στο χειρουργειο ετσι κι αλλιως".Θυμαμαι τη μερα που καναμε εισαγωγη στο μαιευτηριο.Με ετοιμασανε,στολη χειρουργειου,ορος,καροτσακι (απαραιτητο οταν κανεις εισαγωγη για γεννα),ολα ετοιμα.Σε 5 λεπτα θα εμπαινα χειρουργειο,η νονα μου ομως δεν ειχε ερθει ακομη να συναντησει τους υπολοιπους συγγενεις που περιμεναν απ΄εξω.Της τηλεφωνησα."Που εισαι?" τη ρωτησα "σε πεντε λεπτα μπαινω χειρουργειο". "Ερχομαι" μου ειπε "θα σε δω μετα.Εσυ προσευχησου στην Αγια Ειρηνη τη Χρυσοβαλαντου και θα πανε ολα καλα,μπορει και να εχει γυρισει βρε" μου ειπε κι εγω γελασα γιατι ηξερα οτι δεν υπηρχε ουτε μια στο εκατομμυριο να εχει συμβει αυτο.Ειχαμε ελεγξει το βαρος της πριν λιγες μερες και ηταν 3,750 Kgr.Ηταν αδυνατον.Ο γιατρος ζητησε υπερηχογραφημα πριν το χειρουργειο.Ηταν υπρμαχος του φυσιολογικου τοκετου,ηξερε πως δε γινοταν να εχει γυρισει αλλα "ετσι,για την τιμη των οπλων,θα κανουμε ενα τελευταιο υπερηχο,ενταξει?" Με πηγαμνε με το καροτσακι στο τμημα υπερηχων,ξαπλωσα με κοπο στο εξεταστικο κρεβατι,ημουν πια 70 κιλα,το μωρο ηταν τεραστιο,η κοιλια ηταν σα να εχει τριδυμα.Ο γιατρος ακουμπησε το μαρκουτσι του υπερηχου πανω μου.Γουρλωσε τα ματια."Γυρισε" μου ειπε."Το κεφαλι της ειναι κατω." "Γιατρε μη μου κανετε πλακα τετοιες ωρες" του ειπα εγω."Παιρνεις εξιτηριο.Η καισαρικη αναβαλλεται.Ειναι απιστευτο,αλλα το μωρο σου γυρισε". Η μαια,η μανα μου,ο ιδιος ο γιατρος δεν μπορουσαν να το πιστεψουν,δεν υπηρχε εξηγηση,ηταν ΘΑΥΜΑ.Πηρα τηλεφωνο της νονα μου,μη μπορωντας ακομη να το συνειδητοποιησω."Το μωρο γυρισε" της ειπα.Αυτο που ακουσα απο την αλλη ακρη της γραμμης το γραφω τωρα και ανατριχιαζω,δε θα το ξεχασω ποτε οσο ζω."Παρε τωρα τη μανα σου" ειπε η νονα μου "κι ελατε τωρα στο Μοναστηρι της Αγιας Ειρηνης της Χρυσοβαλαντου.Προσευχηθηκα να γυρισει το μωρο σου."
Υπαρχει ομως και συνεχεια.Οταν μαθαμε οτι η μικρη ειχε γυρισει,η μαμη δηλωσε οτι αποκλειεται το παιδι να ειναι πανω απο 3 κιλα,"ας στη βγαζει ο υπερηχος 3,750,εγω στο λεω οτι ειναι το πολυ 3,100.Κοριτσι μου,δε γινεται ενα μεγαλυτερο μωρο μνα κανει τουμπα 180 μοιρων μεσα στην κοιλια και μαλιστα στην 38η εβδομαδα,δεν ειναι δυνατον."Η μικρη μου γεννηθηκε τελικα στις 15 Ιανουαριου,13 μερες αργοτερα,με φυσιολογικο τοκετο.Το βαρος της ηταν 4 κιλα και 150 γραμμαρια,εμοιαζε με παιδακι 3 μηνων.Οσο ζω θα θυμαμαι τη μαια μου να μονολογει εκπληκτη: "Πρωτακουστο.Αυτο ειναι απο τα πρωτακουστα.Πώς γυρισε μεσα στην κοιλια ενα ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΡΙΟ???"Δεν υπαρχει μερα που να μην θυμηθω αυτες τις σκηνες,δεν υπαρχει 24ωρο που να μη θυμηθω οτι,χωρις να ειμαι κατι ξεχωριστο,ουτε ιδιαιτερα καλος ανθρωπος,ουτε κακος,απλα ενας συνηθισμενος ανθρωπος,κι ομως ειχα την ευλογια να ζησω ενα πραγματικο ΘΑΥΜΑ. Ευχομαι να εχουν ολοι οι ανθρωποι αυτη την ευλογια καποια στιγμη στη ζωη τους.
πηγή : ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ (Ομάδα στο facebook που δημιούργησε η ΜΥΡΤΟ MAMIS) Για όσους δεν την ξέρουν πρόκειται για την εκλεκτή συνάδελφο, δημοσιογράφο Μυρτώ Πιταούλη που σύντομα θα μας παρουσιάσει το πρώτο της βιβλίο. Της ευχόμαστε κάθε επιτυχία, αφού από ότι γνωρίζουμε το βιβλίο της που θα κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις ΚΕΡΔΟΣ είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Όταν πέσει στα χέρια μας θα σας μεταφέρουμε και τις δικές μας εντυπώσεις , αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι πραγματεύεται μια μεγάλη μάστιγα της εποχής μας.
Για όσους θέλουν να επισκεφτούν την ομάδα ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ αρκεί να κάνουν εδώ ένα κλικhttp://www.facebook.com/group.php?sid=2e3347bb60e183148121de900d138a67&gid=41217297547&ref=search#/topic.php?uid=41217297547&topic=6174

1 σχόλιο:

niaou είπε...

Εμένα ο μπέμπης μου ενώ ήταν με το κεφάλι κάτω από την 33η εβδομαδα χθες 38+4 που πήγα στο γιατρό ειχε γυρίσει σε ισχιακή προβολή.3600 σε βάρος μια χαρά τα κατάφερε κ γυρισε...🤔 θα περιμένουμε 3 μέρες αλλιώς μπαινω με καισαρική.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...