ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ

Του Σταύρου Μαρίνη Αρκετό καιρό τώρα επειδή ασκούμε κριτική σε κάποια ΜΜΕ έχει αρχίσει μια παραπληροφόρηση σχετικά με το ποιοι είμαστε και τι εξυπηρετούμε. Όσοι με γνωρίζετε εύκολα αντιλαμβάνεστε ότι δεν εξυπηρετώ ούτε τα συμφέροντά μου αφού από εδώ η κριτική στο κανάλι που εργάζομαι έχει την τιμητική της. Αλίμονο εάν για έναν μισθό έκανα πλάτη στα αφεντικά μου, άλλωστε και λόγω χαρακτήρα δεν καταλαβαίνω εγώ από αφεντικά. Άλλωστε το blog έχει την δική του γραμμή την οποία ακολουθεί τα τελευταία 2 χρόνια χωρίς να λογαριάζει το που εργάζομαι εγώ. Μπορεί να με έχει βάλει σε μπελάδες αλλά και χωρίς αυτό πάλι εγώ έμπλεκα. Τώρα η αλήθεια είναι ότι από όταν ήρθα στο κανάλι που τώρα εργάζομαι οι επισκέψεις έπεσαν αφού δεν είχα πλέον το χρόνο που είχα παλιότερα για να ασχολούμαι με το blog οι "φίλοι" έκαναν πίσω και έτσι βρέθηκαν μόλις 2 άτομα που έχουν και δουλειές να παλεύουν με τα θηρία. Όμως ακόμα και εάν είχαμε 10 επισκέψεις την ημέρα όπως ισχυρίζονται κάποιοι από το nonews-news πάλι θα κρατούσαμε το blog αυτό γιατί μπορεί οι ίδιοι να μην το αντιλαμβάνονται αλλά θα υπάρχουμε για να τους θυμίζουμε πόσο εξαρτημένοι είναι από τα αφεντικά τους, τους κομιστές και τα παπαγαλάκια του Χρηματιστηρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...