ΜΟΛΙΣ ΧΩΡΙΣΑ

Όλα σε αυτή την ζωή έχουν ένα τέλος, όλα εκτός από ένα την μανία μου να κάνω λάθη. Εάν τελειώνοντας αυτή η ζωή σταματήσουν και τα λάθη μου τότε εύχομαι να είμαι πολύ κοντά στο τέλος αυτού του ταξιδιού άλλωστε νιώθω πλήρης ημερών εδώ και πολύ καιρό. Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά που γράφω είναι ακριβώς αντίθετα με τα δικά μου πιστεύω νιώθω πλήρης ημερών ενώ π.χ θα ήθελα να κάνω οικογένεια επομένως γιατί νιώθω πλήρης ημερών; Ίσως έζησα τα χρόνια μου διπλά ήταν τόσο έντονα τα συναισθήματα και τόσο ξέφρενοι οι ρυθμοί της ζωής που με παρέσυραν στο να κάνω συνεχόμενα λάθη. Όμως το πρόβλημα είναι ότι είμαι τόσο εγωιστής που τα λατρεύω τα λάθη μου , και αυτό γιατί κανείς δεν θα μπορούσε να με κάνει να νιώσω λιγότερο ή περισσότερο ευτυχισμένος από ένα τέτοιο μικρό ΛΑΘΟΣ. (Συνεχίζεται) Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...