ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΚΟΥΓΙΑΣ

Ο Αλέξης Κούγιας μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 κατήγγειλε ότι ο πρόεδρος του Παναργειακού, Ιωσήφ Μερτύρης, προσπάθησε να τον δωροδοκήσει ώστε η ομάδα του Άργους να… δώσει τη νίκη στην Παναχαϊκή. «Όλα είναι θέματα τρομοκρατίας και βρώμικων διαιτητών, κανείς δεν ανησυχεί, κανείς δεν κάνει τίποτα. Θεωρώ τον Μερτύρη κακοποιό…», τόνισε μεταξύ άλλων ο Κούγιας. Στη συνέχεια ο κ. Μερτύρης, παρενέβη τηλεφωνικά λέγοντας πως μετά από αυτές τις καταγγελίες και τις δηλώσεις του κ. Κούγια θα κινηθεί νομικά… Αλέξης Κούγιας: - Για την καταγγελία εις βάρος του προέδρου της ΠΑΕ Παναργειακός, Ιωσήφ Μερτύρη για τον οποίο ισχυρίστηκε ότι προσπάθησε να τον δωροδοκήσει πριν το παιχνίδι των δύο ομάδων για την 28η αγωνιστική του πρώτου ομίλου της Γ’ Εθνικής είπε: «Παίζουμε σε έναν βόθρο, όπου από ένα σημείο και μετά δεν παίζεται ποδόσφαιρο. Όλα είναι θέματα απειλών, τρομοκρατίας βρώμικων διαιτητών, βρόμικων ορισμών διαιτητών. Κανείς δεν ανησυχεί, κανείς δεν κάνει τίποτα. Δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έναν παλιό ποδοσφαιριστή της Παναχαϊκής και γνώριμο του Ιωσήφ Μερτύρη, προέδρου της ομάδας του Αργους, ο οποίος είναι έμπορος μεταχειρισμένων ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Τις προηγούμενες μέρες συνεχώς με έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε ότι στο Άργος θα μας υποδεχτούν, θα κάνουν οτιδήποτε, είναι πολιτισμένοι άνθρωποι και ότι ο ίδιος με εκτιμάει. Ο λόγος είναι ότι στο παρελθόν είχα βοηθήσει έναν γνωστό του, ο οποίος κατηγορείτο για κλοπές αυτοκινήτων και ότι όλη η οικογένεια του ήταν ευγνώμων και ότι ήθελε να μου ανταποδώσει αυτήν την εργασία μου που είχα κάνει τότε. Έφτασα στο ξενοδοχείο «Ξενία Palace» όπου εκεί βρισκόταν ο κ. Μερτύρης. Φάγαμε και στη συνέχεια μου ζήτησε να μου μιλήσει ιδιαίτερος, λέγοντας μου πως αύριο ‘είσαι τελειωμένος. Έχουν ορίσει διαιτητή, ο οποίος θα σε εκτελέσει μαζί με τους επόπτες’. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι πως ήξερε ότι ο διαιτητής θα κάνει αυτά τα πράγματα και ότι ‘είμαστε τελειωμένοι’. Διαιτητής ήταν ο Χρήστου για τον οποίο όλη την εβδομάδα διαμαρτυρηθήκαμε στην ΚΕΔ και για τον οποίο μου είπε ότι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία. Εγώ από την πλευρά μου του είπα ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Το εξωφρενικό είναι ότι ο συγκεκριμένος παράγοντας μου είπε ότι έχει μία επιταγή των 80.000 ευρώ. Τον ρώτησα αν την έχει στα χέρια του και μου είπε ότι την έχει άνθρωπος του. Τον ρωτάω από πού και μου απάντησε ότι είναι μία επιταγή που την έχει δώσει ομάδα, η οποία ενδιαφέρεται και μου άφησε να καταλάβω ότι πρόκειται από την Ηλιούπολη, χωρίς να την αναφέρει. Στη συνέχεια μου είπε ότι το ίδιο είχε γίνει και στο παιχνίδι με τον Αγ. Δημήτριο και ότι ανάλογα πράγματα θα συμβούν και στο παιχνίδι με την Ηλιούπολη που θα γίνει στο Άργος σε δύο εβδομάδες. Όπως μου είπε, για να γίνει κάτι διαφορετικό στο μεταξύ μας παιχνίδι και επειδή με συμπαθεί, μου ζήτησε 70.000 ευρώ για να κερδίσουμε το ματς. Έμεινα έκπληκτος, του είπα ότι έχω μια διαδρομή στο ελληνικό ποδόσφαιρο και ότι πέρσι για αυτό τον λόγο έχασε η ομάδα μου την άνοδο της, ο ΠΑΣ Γιάννινα, χάνοντας παιχνίδια εύκολα. Επιστρέψαμε στο τραπέζι και μου είπε στο τέλος ‘λυπάμαι, αλλά αύριο θα χάσεις’.Στο παιχνίδι σήμερα από το πρώτο λεπτό ο διαιτητής έδειξε τις διαθέσεις του σε βάρος της ομάδας μου. Μάλιστα, δύο ποδοσφαιριστές μας θα κάνουν μήνυση στον διαιτητή, ο οποίος τους έβριζε με χυδαίες εκφράσεις και τους έλεγε ότι θα χάσετε. Θεωρώ τον κ. Μερτύρη κακοποιό…». Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναργειακός, Ιωσήφ Μερτύρης μίλησε επίσης στους 94,6 απαντώντας στην καταγγελία του Αλέξη Κούγια: «Η θέση του Παναργειακού είναι απλή και συγκεκριμένη. Τα παιχνίδια δεν κερδίζονται ούτε στην εξέδρα, ούτε στα γραφεία. Τα παιχνίδια κερδίζονται μέσα στο γήπεδο. Εμείς αποδείξαμε ότι η ομάδα μας είναι ικανή να «χτυπήσει» οποιονδήποτε αντίπαλο. Θεωρούμε ότι όλος ο αργολικός κόσμος ξέρει ποιος είναι ο Ιωσήφ Μερτύρης, όπως και όλη η Ελλάδα ξέρει ποιος είναι ο Αλέξης Κούγιας. Άκουσα τις δηλώσεις του κ. Κούγια και τα νομικά πρόσωπα της ΠΑΕ Παναργειακός θα αναλάβουν την υπόθεση και θα διεκδικήσουν κάθε νόμιμο δικαίωμα μας απέναντι σε τέτοιες τις καταγγελίες. Πρέπει αυτές οι ομάδες, που θεωρούνται υπέρ-ομάδες όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή να χάνουν, να μην ρίχνουν ευθύνες σε άλλους παρά μόνο στον εαυτό τους. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, πρέπει να ξέρεις να κερδίζεις, αλλά και να χάνεις. Εμείς σήμερα κερδίσαμε. Αυτή τη νίκη δεν μπορεί να μας την στερήσει κανείς. Έντεκα παλικάρια του Παναργειακού μπήκαν στο γήπεδο και έβαλαν τρία γκολ σε μια ομάδα που πάρει για πρωτάθλημα». «Ο Παναργειακός δεν έχει χάσει φέτος στην έδρα του. Τα ίδια ακούστηκαν και για το ματς με τον Άγιο Δημήτριο. Σε δύο λεπτά δεχθήκαμε ένα γκολ, ενώ προηγούμασταν 1-0. Όποιος ήταν στο γήπεδο, θα έβλεπε ότι στο πρώτο ημίχρονο έπρεπε να έχουμε βάλει πέντε τέρματα. Εμείς είμαστε ήρεμοι και θεωρώ ότι δεν πρέπει σε ανάλογες περιπτώσεις να βρίσκουν κάποιοι πατήματα και να κάνουν τέτοιες συκοφαντικές δηλώσεις. Ο κ. Κούγιας μπορεί να επικαλεστεί όποιες μαρτυρίες θέλει. Στο δικαστήριο θα επικαλεστώ και εγώ τις δικές μου μαρτυρίες και θα δούμε τι θα γίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...