ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ

Του Σταύρου Μαρίνη Ο βορειοελλαδίτης συνδιαχειριστής μπήκε φουριόζος , μπράβο Θανάση εάν και με το κείμενο για το Ολυμπιακό (ΤΣΟΝΤΑ LIVE) ο γράφων δεν συμφωνεί , το σύνδρομο του αδικημένου από την ελληνική παράγκα της διαιτησίας δεν ταιριάζει σε εμένα τον Βάζελο αλλά σε έναν ΠΑΟΚΤΖΗ, ΑΡΕΙΑΝΟ ή έναν Σερραίο πάει γάντι!!! Όμως ήταν πολύ εύστοχο το άλλο κείμενο με όσα έγραφαν οι αθηναϊκές εφημερίδες πριν τον αγώνα(λέτε να μου κολλήσει το σύνδρομο του αδικημένου ο καρντάσης;) Στα δικά μας τώρα ο πόλεμος TROKTIKOU-ZOUGLA.GR δεν λέει να κοπάσει και γράφονται πάρα πολλά στο διαδίκτυο για αυτό, δεν θα έλεγα κολακευτικά το αντίθετο. Δεν θα επιθυμούσαμε να ρίξουμε λάδι στην φωτιά και επειδή είμαστε αυθόρμητοι θα στεναχωρούσαμε πολλούς. Στην ουσία της υπόθεσης δεν μας αφορά ποιανού είναι ένα blog ή πως ξεκίνησε μας νοιάζει εάν παρέχει σωστή πληροφόρηση εάν εξυπηρετεί και ποια συμφέροντα και εάν τα κίνητρά του είναι "αγαθά", τα άλλα μας αφήνουν παγερά αδιάφορους και μάλιστα σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση έχει γονατίσει τον κοσμάκη που η ΕΡΤ χαλάει 800.000 ευρώ για το πανηγύρι της Γιουροβίζιον και κάποιοι απαξιώνουν το "προϊόν" που τους συντηρεί. Γιατί μην μου πείτε ότι δεν είναι γελοίο το θέαμα δελτία ειδήσεων που ζούνε από την Γιουροβίζιον να την απαξιώνουν; Εάν θέλετε να μάθετε το τι κάνω εγώ για ακόμη μια φορά παλεύω με την συνείδησή μου και έχω ορκιστεί ότι δεν θα σπαταλιέμαι για πράγματα "μικρά", τα παθήματα δεν μου γίνονται μαθήματα γιατί εξακολουθώ και λατρεύω τα "λάθη" μου και τα βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν τα νιώθω σαν "λάθη", αυτά είναι που με κάνουν και ξεχωρίζω από την "αγέλη" που την οδηγούν και δεν της αφήνουν περιθώριο ούτε να σκεφτεί. Εμείς δυστυχώς σκεφτόμαστε και μάλιστα "φωναχτά" , αυτό δεν μας το συγχωρούν και μπλέκουμε συνέχεια σε περιπέτειες. Είναι αλήθεια πως είμαστε κακοί "πωλητές" σε "προιόντα" που δεν μας αρέσουν και δυστυχώς αυτό φαίνεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...