KANTE ADD ΣΤΗΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΥ ....ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΑΝΗΚΕΙ!!!

Η Αντωνία έχει τρελή πέραση στο Διαδίκτυο. Έκανε το λάθος να κάνει upload στο Facebook μερικές φωτογραφίες της και σφάζονται παλικάρια για χάρη της! Μαθαίνω πως στο facebook είσαι μεγάλη φίρμα. Τι γίνεται με τους φαν σου; Είναι πολύ αστείο! Μπήκα μια μέρα να κοιτάξω το profile μου και είδα έναν τύπο να μου έχει στείλει link. Αυτός, γενικότερα, είχε κάνει σχόλια, αλλά ξαφνικά είδα ένα link συνοδευόμενο από ένα μήνυμα που έλεγε «Σου κάναμε και group στο facebook». Τρελάθηκα! Βασικά, δεν έδωσα σημασία, η αδερφή μου όμως τους έβρισε. Αποκάλυψέ μου μία σελέμπριτι που σου τη σπάει τόσο πολύ, ώστε, αν την έβλεπες έξω, θα τη γιαούρτωνες. Την Πάρις Χίλτον. Είναι απίστευτη ψωνάρα, πολύ σνομπ και παλιοχαρακτήρας! Επιπλέον, το να κυκλοφορούν τσόντες της στο Ίντερνετ δεν νομίζω πως την τιμά. Και μιας και το βγάλαμε πια το φτυάρι έξω, η φετινή σταρ Ελλάς πως σου φάνηκε; Σου άρεσε; Δεν με πείθει, έχουμε δει πολύ πιο ωραίες. Η Ρία Αντωνίου ή η Μπέτυ (βλέπε Γιώτα) Κουράκου ήταν πιο ωραίες κοπέλες. Γενικά, έχουμε δει πολύ καλύτερες: Βάλια Κακούτη, Δούκισσα Νομικού… Ποιο «πέσιμο» θεωρείς εκνευριστικό; Κοίτα, δεν μ’ αρέσει καθόλου όταν ο άλλος δεν έχει καμία ελπίδα και έρχεται να σου την πέσει. Μιλάμε για αυτούς που δεν βλέπονται! Και, φυσικά, την παρουσία τους συνοδεύει συνήθως και μια ηλίθια ατάκα. Κάτσε, ρε φίλε, πού πας Για να πάμε στα πιο προσωπικά σου: Αποκάλυψέ μου τρεις άντρες που θα ήθελες να σε «περιποιηθούν». Μπραντ Πιτ οπωσδήποτε, Αλέξης Γεωργούλης και Κώστας Γκρέκας. Έχεις ταμπού στο κρεβάτι; Γενικότερα, δεν έχω κολλήματα, αρκεί να μη με βρίζει ο άλλος. Αυτό δεν το μπορώ! Προτιμάς στα τέσσερα ή από πάνω; Στα τέσσερα, το προτιμώ. Τα χαστουκάκια από πίσω και το μπινελίκι επιβάλλονται σε αυτή τη στάση, μην χαλάς την πιάτσα! Μα δεν μπορώ, ρε συ! Πραγματικά, όπως το φαντάζομαι, πιστεύω πως, αν άκουγα κανέναν να με βρίζει όπως κάνετε συνήθως εσείς οι άντρες σε αυτές τις περιπτώσεις, παίζει και να πέθαινα στο γέλιο. Είναι κάπως ηλίθιο και… δεν ξέρω, δεν με γεμίζει. Αν ήσουν λεσβία, ποια γυναίκα θα ήθελες να αποπλανήσεις; Την Όλγα Φαρμάκη. Κάτι μου λέει ότι μετά τη συνεντευξη θα έχεις πενταψήφιο αριθμό στα Friend Requests στο facebook. Τι λες; Ω Θεέ μου, ελπίζω πως όχι! ΑΠΟ WWW.YUPI.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...