Η "ΑΠΑΝΤΗΣΗ" ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΝΙΦΛΗ ΣΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΚΙΟΛΙΑ

@ Αγαπητέ Σωκράτη, η μεγαλύτερη απόδειξη του ότι δεν συμμετέχω, πλέον, σε κανένα blog είναι η απάντησή μου απ' αυτή τη σελίδα. Είναι γνωστό ότι δεν έχω καμία σχέση με το troktiko σήμερα, είναι επίσης γνωστό ότι είχα σχέση στο παρελθόν. @ Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί επιδιώκεται η σύνδεσή μου και πάλι. @ Δύο λόγους βλέπω, 1. 'Ετσι για χαβαλέ. 2.Προσπάθεια επηρεασμού του εργοδότη μου για να με διώξει. @ Μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω μόνο και μόνο γιατί έχει πέσει πολύ υλικό στον ανεμιστήρα και δεν ξέρω αν μαζεύεται. @ Επειδή τα όσα γράφονται για τον Μάκη προσβάλλουν και εμένα, αλλά και όλους τους συνεργάτες, λέω ότι οι νόμοι της ηθικής και της αξιοπρέπειας επιβάλλουν την έξοδο σε όποιον θεωρεί ότι θίγεται, εκτός αν είμαι και εγώ αναξιοπρεπής ή γκάνκστερ. @ Μάλλον ούτε για εμένα, αλλά ούτε και για τους υπόλοιπους πιστεύεις κάτι τέτοιο για να καθόμαστε να δουλεύουμε για έναν εργοδότη γκάνκστερ. @ Παιδιά τέλος, εγώ βαρέθηκα με τον υπόκοσμο, ας αναλάβει άλλος… @ To επόμενο ραντεβού μαζί τους θα έχει νόημα, ουσία και θέμα… @ Με το παραδικαστικό και την αφήγηση του δικηγόρου θα πέσει πολύ κλάμα … @ IPOKOSMOS. BLOGSPOT.COM ωραία ιδέα. Μάνο χτύπα ένα blog, ξέρεις εσύ, να τα οικονομήσει ο επόμενος… ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ BLOG KAI OΣΟ "ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΙΓΕΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...