ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ......

Μέσα σε ένα περιβάλλον εχθρικό έως ουδέτερο , μέσα σε ένα κόσμο που κινείται με ραγδαίες ταχύτητες νιώθω ότι η αποστολή μου έχει τελειώσει. Ποια αποστολή θα μου πείτε; Ιδίως όσοι με γνωρίζετε καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχουν για μένα πράγματα πλέον που θα μπορούσαν να με συναρπάσουν. Όλα όσα θα διαβάσετε από εδώ και κάτω θα σας κάνουν να αισθανθείτε ηλίθιοι που τόσο καιρό μπαίνετε και διαβάζετε το blog μου. Όσες προσπάθειες και να έκανα δεν θα μπορούσα να μην κρύψω την δυσαρέσκεια μου για ότι γίνεται γύρω μου. Πίστευα ότι θα ήμασταν διαφορετικοί και μάλιστα ότι θα κάναμε κάτι διαφορετικό στον χώρο της ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ , όμως όλα ήταν στο μυαλό μου και μάλιστα δεν καταλάβαινα πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις κάποιον που είναι "νεκρός". Και είδα αρκετούς να τριγυρνούν γύρω μουν τα τελευταία χρόνια , όμως η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και ιδίως τους τελευταίους 3 μήνες είναι σίγουρο ότι δεν θα μου θυμίζουν στο μέλλον πολλά πράγματα.(Συνεχίζεται)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

STAVRO SAGAPAME DEN ZEIS SE PERIVALLON EXTHRIKO.
MIA FILI APO POLI MAKRIA...

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...