ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΙΑΞΕ ΠΟΤΕ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ

Ακόμα και όταν δεν είχα να αγοράσω τσιγάρα , γιατί το φαγητό μου είναι παντελώς αδιάφορο, δεν με ένοιαζε ποτέ ο χαμηλός μισθός μου. Έκλεινα τις δουλειές με βάση το συναίσθημα και όχι τις οικονομικές απολαβές και για το λόγο αυτό μετά από μια δεκαετία και βάλε δουλειάς, που δεν γνώριζε τι σημαίνει οκτάωρο ,η οικονομική μου κατάσταση θα ήταν τραγική εάν βασιζόταν στα χρήματα από την δουλειά. Έχω κληρονομήσει από τους γονείς μου(τους οποίους έχω χάσει και τους δυο) ακίνητα, και με τις εκμισθώσεις αυτές προσπαθώ να τα βγάλω πέρα. Δεν θα διστάσω να εκποιήσω κομμάτι ή και όλη την ακίνητη περιουσία μου προκειμένου να έχω το δικαίωμα να γράφω και να μιλάω ΕΛΕΥΘΕΡΑ. Τώρα όσο για τα σχόλια σας στο παρακάτω κείμενο και εάν τα έλεγα τώρα που με απέλυσαν όπως γράφεται(αλήθεια από που η τόσο καλή πληροφόρησή σας;) λέτε ανοησίες ,πάντα εξέφραζα την άποψή μου μην υπολογίζοντας κανένα κόστος , και επειδή πριν μια μέρα είχα σημαντική καταγγελία για τον αθλητή που πιάστηκε ντοπαρισμένος περιμένω πως θα το χειριστούν ορισμένοι για να σας βουλώσω τα στόματα. Όσοι από εσάς δεν πείθεστε για τις αγαθές μου προθέσεις δεν πειράζει ο χρόνος και η σταθερότητα στις απόψεις μου θα σας πείσουν. Δεν έχω γράψει τίποτα για το γεγονός πως κάποιοι αποφάσισαν ότι έπρεπε καλοκαιριάτικα να "ξεκουραστώ" χωρίς καν να με πληρώσουν και εσείς γράφετε για τον μισθό μου, ποτέ δεν πήρα δώρο Χριστουγέννων ή Πάσχα από εκεί που λέτε ότι με έδιωξαν, ποτέ δεν με ένοιαζε γιατί πίστευα ότι εκεί έκανα ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ, σε όσες άλλες δουλειές και εάν πήγα πήρα και δώρα και καλύτερο μισθό , να εκβιάσω για να γυρίσω που; Εκεί που με "έδιωξαν", εκεί που μου έκαναν λογοκρισία , εκεί που ακόμα και τώρα λένε ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον μου; Αφού έχουν blog και δεν το παραδέχονται , αφού με θεωρούν εμπόδιο επειδή έχω άποψη. Όχι δεν θέλω να γυρίσω όσο υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα τα οποία διαλύουν το κλίμα. Και μην θεωρούν ότι δεν θα αποκαλύψω την πλήρη ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ τους , γιατί πουθενά αλλού δεν θα δούλευαν εκτός και υπάρχει δουλειά για .... Άστο καλύτερα γιατί όποιος έγραψε το σχόλιο στο προηγούμενο κείμενο πέτυχε να με βγάλει εκτός ορίων , ας είναι καλά για το σχόλιό του, ας είναι καλά και όσοι ακόμα πιστεύουν ότι έχω ΑΔΙΚΟ, για αυτούς συνεχίζω και γράφω μέχρι να καταλάβουν πόσο ΔΙΚΙΟ έχω.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συνέχισε....

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάνος ο Νιφλής είναι μαζί με τον Σωκράτη τα ποντίκια ένα χονδρό και ένα πιο αδύνατο, μπες και στο κουρδιστό πορτοκάλι εκεί του τα χώνουν.

Ανώνυμος είπε...

αφου τους λες να ειναι καλα γιατι τους βριζεις; αφου λες οτι σου εκαναν λογοκρισια και δεν σε πληρωναν γιατι εμενες με τους αχρηστους και ανικανους;δεν μας τα λες καθολου καλα. ψιλοκακια βγαζεις απο αυτα που βλεπουμε. οι ανικανοι δεν επιβιωνουν οποτε μην ανησυχεις.αλλα εσυ εχεις ξεφυγει σε κακια. ρε μπας και εισαι του θεμου!

Ανώνυμος είπε...

filarako exi plaka to blog su. pos ixeres oti brethike ntope athlitis mia imera nortiera opvs les afu to apotelesma bghke thn idia hmera poy anakoinvthike; leme kai psematakia;

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ είπε...

Για τον αθλητή που πιάστηκε ντοπέ έχω καταγγελία από πρώην αθλητή, μάλιστα την καταγγελία την είχε κάνει παλιότερα και επίσημα αλλά το πράγμα δεν προχώρησε , τώρα επειδή τον συγκεκριμένο αθλητή τον έχει βγάλει και η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ και συγκεκριμένα του έχουν κάνει και ολοσέλιδη δημοσίευση παλιότερα θα ασχοληθούμε τις επόμενες μέρες. Αυτός ο αθλητής μίλησε με πολύ σκληρά λόγια για μερικούς από τους καλύτερους αθλητές μας και όχι μόνο. Επειδή όμως υπάρχει και παρασκήνιο , υπάρχει και βουλευτής της ΝΔ που έχει την καταγγελία του συγκεκριμένου αθλητή που οι άλλοι αθλητές χαρακτηρίζουν ψεύτη και συκοφάντη. Εάν μπορούσα να είχα πρόσβασει στα δείγματα θα ήμουν ΘΕΟΣ αλλά να ξέρεις ότι και για άλλη αθλήτρια μου είπε και με έπεισε για τους ισχυρισμούς του. Τις επόμενες μέρες θα δεις συνέντευξή του στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ αφού εγώ δεν μπορώ να γράψω σε αυτό εδώ το blog πράγματα χωρίς αποδείξεις. Εάν θέλεις να διαβάζεις ψέμματα υπάρχουν άλλα blogs εδώ δεν γράφεται τίποτα ψέμματα

Ανώνυμος είπε...

kala afinis na brizoun anthropous mesa apo to blog sou; ayto stayro den to perimena. eixame synergasti pio palia.kai mou to eipan kai den to pisteya.afinis yponooumena les kai kathgorite kapoiow gia kati; ayto einai sykofantia bre file.allaxes poly apo tote poy se thimame sto star. esy ta afhnes ola kai den edines shmasia kai tvra brizis kai ginese lambiri xvris na soy apantaei kanenas. to ekmetaleyesai ayto moy fainetai. alla diko soy einai kaneiw oti thelis. gia sena to lev epidh palia se gnoriza.

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ είπε...

Δεν είναι δυνατόν να επιβάλω λογοκρισία στο blog με την αστεία δικαιολογία ότι συκοφαντούν τα σχόλια των αναγνωστών μου. Πολύ θα ήθελαν τα blog να είναι μόνο των διαχειριστών και οι πολίτες απλώς να βλέπουν. Όμως για μένα το blog είσαστε εσείς εάν δω ότι θίγετε κάποιος θα πάρω μέτρα, όμως ο καθένας μπορεί να απαντήσει. Πολλές φορές δεν μου αρέσουν και μένα τα σχόλια αλλά δεν μου αρέσει και η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ , άλλωστε το BLOG λέγεται ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ και δεν θα βάλω όρια επειδή κάποιοι το γουστάρουν. Τα κείμενα που θα ανεβάσω εγώ για τους κατά επάγγελμα υποκριτές θα είναι πολύ πιο σκληρά, αλλά με στοιχεία. Αυτό θέλω και από τους αναγνώστες μου να τα χώνουν αλλά με στοιχεία, κάποια κείμενα που με έχουν ενοχλήσει γιατί κατηγορούν χωρίς στοιχεία τα έχω ήδη κατεβάσει, εμένα μπορείτε να με βρίζετε και χωρίς στοιχεία.

Ανώνυμος είπε...

siga re stayro reporterara eleythere kai aytonome me ta stoixia gia toys ypokrites. ante xekina apo sena. kai pes kamia alithia opos einai kai oxi opos thn blepi to tholomeno sou myalo

Ανώνυμος είπε...

Την ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν τον Ρουφιάνο ουδείς!

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΡΕ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΤΑΔΟΤΗ , ΣΤΗΜΕΝΕ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ

Ανώνυμος είπε...

den afinete tis malakies

Ανώνυμος είπε...

παιδια πλακα εχετε εδω μεσα. μια παρεα πρεπει να ειστε και να βριζεστε. οι μισοι δουλευτε και οι αλλοι μισοι εχετε απολυθει απο την εκπομπη του μακη. τι μαλακιες ειναι αυτες; οι μισοι θα χασετε την δουλεια σας με αυτα που ασχολειστε και οι αλλοι μισοι δεν θα βρειτε ποτε. ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ

Α,ρε Μιρινη πως εγινε ετσι το μπλογκ σου; μιλαμε για κειμενα και σχολια που μονο ο Ουμπερτο εκο εχει γραψει!

Ανώνυμος είπε...

Συνέχισε φίλε σε στηρίζουμε, μην υποχωρείς αργά ή γρήγορα ο Μάκης θα καταλάβει την ρόλο παίζουν και θα τους διώξει και τους δυο. Άλλωστε το χειμώνα θα ρίξουμε πολύ γέλιο έφαγαν και τον Κακλαμάνο και τώρα θα δούμε ποιος θα τον αντικαταστήσει όλο το ALTER NA ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ , ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ .

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΙΣΘΟΣ

Όταν στο κρύο θα σέρνεσαι κρεβάτι
με άσβεστη την πεθυμιά στο μάτι
η ψεύτικη αγωνιώντας μη χαλάσει
παράσταση που έχεις ετοιμάσει,

τότε η μνήμη σου σε μένα θα γυρίζει
και το μαρτύριο φοβερότερο θ' αρχίζει
καθώς τις νύχτες μας τις πια χαμένες
θ' αναθυμάσαι, τις περασμένες.

Μα πιο πολύ γελώ κι ευχαριστιέμαι
πως θα φοβάσαι να του πεις-μήπως γελιέμαι;-
γι αυτές τις νύχτες-θα θυμώσει
και το μισθό σου δε θα σου δώσει.

---

Γιώργης Χολιαστός

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ LINK ΜΕ ΑΛΛΑ BLOG ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΕΔΩ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

Ανώνυμος είπε...

Σε λίγους μήνες δεν θα γράφεις αυτά αλλά θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...