ΕΛΛΑΔΑ 2008

Εάν κανείς, κάνει αυστηρή κριτική σε όσα συμβαίνουν στην πατρίδα μας , εύκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ανθέλληνας και επειδή εγώ δεν φοβάμαι θα το κάνω. Λοιπόν με αυτόν τον "Έλληνα" που πετάει σκουπίδια στους αστυνομικούς για να πάρει νωρίτερα(στα 50 εάν ήταν δυνατόν), και καλύτερη σύνταξη ενώ αδιαφορεί για την ελληνικότητα της Μακεδονίας εγώ δεν έχω καμμία σχέση. Όπως δεν έχω σχέση με αυτόν τον βλαμμένο που προσπαθεί να με πείσει ότι τα πάντα περνάνε από το στομάχι, όπως με αηδιάζει και εκείνος που βγαίνει στα τηλεοπτικά παράθυρα και λέει ότι πρέπει να μείνω χωρίς φως, να με φάνε τα ποντίκια (πολλά τρωκτικά τώρα τελευταία) από την συσσώρευση των σκουπιδιών γιατί έχει δικαίωμα στην απεργία που θα διατηρήσει τα προνόμια του!!!! Όπως δεν έχω καμμία σχέση με κάτι συνδικαλιστές που θεωρούν το πορτοφόλι τους και την οικογένεια τους το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο και δεν κινούνε τα μέσα μαζικής μεταφοράς(ταλαιπωρίας θα έπρεπε να λέγονται), όπως και κάτι βλαμμένες που θεωρούν ότι επειδή κάνουν εκπομπή στην τηλεόραση είναι υπεράνω των νόμων(για αυτές θα επανέρθουμε σύντομα και με αποδείξεις), όλα αυτά με κάνουν να αναρωτιέμαι, όλα αυτά τα ζώα είναι ΕΛΛΗΝΕΣ; Και εάν ναι τότε γιατί εγώ έχω άλλες ανησυχίες; Για να μην πούμε για τα ζώα που παίρνουν κάθε λογής φακελάκια για να κάνουν το αυτονόητο ,δηλαδή την δουλειά τους. Είδατε χθες βράδυ στην ΖΟΥΓΚΛΑ ,ο φακελάκιας γιατρός αθωώθηκε στο Εφετείο γιατί κάποιοι Έλληνες Δικαστές ήταν τυφλοί και δεν είδαν το video του χρηματισμού του. Και μετά λέτε για τους ξένους , που θα συνέβαιναν όλα αυτά και ο λαός δεν θα αντιδρούσε; Αλλά ξέχασα ο λαός κάνει την επανάστασή του από τον καναπέ του κάθε Τρίτη βράδυ που βλέπει τον Λάκη. Ασε μην πω τίποτα για αυτήν και με πάνε μέσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...