Η ΧΑΡΑ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ 15 ΜΕΡΕΣ

Χθες κέρδισαν και οι πέντε ελληνικές ομάδες που έπαιζαν στο κύπελλο UEFA , όλοι ξαφνικά πανηγυρίζουν για την τρομερή επιτυχία μας. Σε λίγες μέρες οι ίδιοι άνθρωποι θα βρίζουν τους παίχτες και τις ομάδες γιατί θα αποκλειστούν κάποιες από αυτές στους επαναληπτικούς. Σίγουρα στην επόμενη φάση δεν θα περάσει ο Πανιώνιος και μη με ρωτάτε γιατί το λέω με τόση σιγουριά, έχω πληροφόρηση από Γαλλία και μάλιστα εάν είχα μιλήσει με το συγκεκριμένο άτομο νωρίτερα θα ήμουν τώρα εκατομμυριούχος γιατί ένα 500ευρώ είχα να το διαθέσω, επί 5 που έδινε θα είχα τώρα στην τσέπη 2500 ευρώ μαζί με κάποιο άλλο σίγουρα θα ξεπερνούσα τα 3000 ευρώ. Σήμερα σας έδωσα και πληροφορία για τον ευατό μου τζογάρω δυστυχώς και γενικά μου αρέσει να σπαταλάω χρήματα σε τρία πράγματα. Δεν συμβουλεύω όμως κανέναν να παίζει γιατί όποιος παίζει συχνά(κάθε μέρα παίζω εγώ) είναι σίγουρα χαμένος. Οι άλλες δύο συνήθειες μου είναι το ίδιο καταστροφικές. Αλλά στην ζωή μου αυτό που έχω πληρώσει περισσότερο είναι ότι είμαι αθεράπευτα ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...