ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΗ Η ΑΠΟΚΥΡΗΞΗ ΤΗΣ ΒΛΑΧΙΑΣ

Αρκετές φορές στο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στα προβλήματα που παρουσιάζει η φυλή μας. Σήμερα θα αναφερθώ σε ένα περιστατικό που μου έτυχε χθες το βράδυ. Πήγα με μία φίλη μου να πιω ένα ποτό σε ένα παραλιακό μαγαζί στα νότια προάστια. Εκεί αφού καθίσαμε αρκετοί ώρα παρατήρησα δύο πολύ όμορφες κοπελίτσες που κάθονταν λίγο πιο κάτω από εμάς. Μερικά λεπτά αργότερα ανάμεσα σε εμάς και τις κοπέλες ήρθαν και έκατσαν τρεις τύποι οι οποίοι μιλούσαν δυνατά και οι φίλη μου τους πέρασε για Αλβανούς, όχι κούκλα μου της είπα δυστυχώς είναι Έλληνες και μάλιστα βλάχοι. Σχολίαζαν τις δύο ωραίες κοπέλες που κάθονταν δίπλα τους με απαίσιο τρόπο που δεν μου επιτρέπεται να γράψω από αυτή εδώ την στήλη. Σε κάποια στιγμή έστειλαν δύο ποτά στις κοπέλες δίπλα αλλά εκείνες δεν τα δέχθηκαν. Τότε ο αρχηγός της παρέας πήγε να διαμαρτυρηθεί η κοπέλα του εξήγησε ότι δεν θέλουν ποτό και αυτός της απάντησε εάν ήθελαν να πάνε κάπου αλλού να συζητήσουν. Και τι με πέρασες βρε σκατόβλαχε όρεξη να βγω μαζί σου έχω απάντησε δυνατά το ξανθό πιτσιρίκι των 22 το πολύ Μαΐων. Ήδη είχα συμπαθήσει πολύ αυτό το πιτσιρίκι, ο φίλος μας έκανε χειρονομία και έκανε το τραγικό λάθος έφτυσε την μικρή στο πρόσωπο. Δεν το σκέφτηκα καθόλου όρμηξα πάνω του και με μία δυνατή κλωτσιά βρέθηκε μερικά μέτρα πιο κάτω οι φίλοι του κινήθηκαν για να βοηθήσουν ο μεγαλύτερος ήταν γύρω στα σαράντα και αυτός που χτύπησα δεν ξεπερνούσε τα τριάντα, ενώ ο τρίτος που δεν έκανε καμμία κίνηση ήταν γύρω στα τριάντα και αυτός. Ο σαραντάχρονος άρχισε να με βρίζει πράγμα που με ενόχλησε περισσότερο και πέταξε ένα μπουκάλι εναντίον μου το απέφυγα και κατάφερα να του δώσω μία δυνατή κλωτσιά στο πρόσωπο ήταν πολύ δυνατή με αποτέλεσμα να βρεθεί αιμόφυρτος στο έδαφος η φίλη μου άρχισε να ουρλιάζει καθώς με πλησίαζε ο πρώτος που είχα κτυπήσει , τον αντιλήφθηκα και τον έπιασα από το χέρι του γύρισα τον καρπό και πάρτον πάλι κάτω. Είχε ήδη έρθει ο μπράβος του μαγαζιού , Σταύρο μου είπε(τον γνώριζα από το γυμναστήριο) φύγε με τηνν φίλη σου γιατί αυτοί που χτύπησες είναι μπάτσοι. Δεν πάω πουθενά ας φέρονταν καλύτερα, στο μεταξύ ο σαραντάχρονος είχε ήδη σηκωθεί και πλησίαζε πάλι προς το μέρος μου. Είμαι αστυνομικός μου είπε θα πας φυλακή για αυτό που έκανες έλεγε μπροστά στον μπράβο του μαγαζιού για να φανεί κάποιος. Να φωνάξουμε την Αστυνομία λοιπόν να με συλλάβει του είπα γελώντας. Όχι δεν είναι ανάγκη θα σε πάω εγώ να σου εξηγήσω Όπως καταλαβαίνετε ο βλάχος δεν έπαιρνε χαμπάρι πήγε να με ακουμπήσει και τον ξανακλώτσησα. Για να μην τα πολυλογώ βρεθήκαμε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα και με παρακάλαγε να μην κάνουμε μηνύσεις γιατί ήταν υπηρεσία την ώρα του περιστατικού. Το δέχθηκα και του είπα την επόμενη φορά να είναι πιο προσεκτικός ,ο αξιωματικός υπηρεσίας του έλεγε ότι ξεφτιλίζει το σώμα και μακάρι να ήταν αυτός στην θέση του. Γιατί τι θα έκανες τον ρώτησα ,εγώ μου λέει και τις τσουλίτσες θα γάμαγα και εσένα εάν μου την έλεγες θα κτυπούσα τι το έχουμε το περίστροφο δύο μπάτσοι και δεν τράβηξε κανείς;Εσύ φίλε μου θα ήσουν τώρα ήδη στο νεκροτομείο του είπα και του είπα ότι και εγώ έχω περίστροφο. Ήθελε να με κρατήσει πήγα στο αυτοκίνητο και του έφερα την άδεια οπλοφορίας του είπα και ότι είμαι δημοσιογράφος και με άφησε να αποχωρήσω. Τι συμπέρασμα έβγαλα από αυτή την περιπέτεια ότι η συγκεκριμένη φίλη μου δεν θα ξαναβγεί μαζί μου , ότι οι μπάτσοι παραμένουν σε μεγάλο ποσοστό βλάχοι παρά τις προσπάθειες του Πολύδωρα, και ότι τα νέα ελληνάκια ξέρουν ότι η βλαχιά είναι βρισιά και για αυτό η μικρή τον αποκάλεσε βλάχο. Τώρα εάν κάποιος θεωρεί ότι το να είσαι βλάχος θεωρείται προτέρημα δεν θα με απασχολήσει άλλωστε αυτήν την βλαχιά πληρώνει η χώρα μας δεκαετίες τώρα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ρε ζώο που είσαι και πας και χτυπάς τους ανθρώπους που μας προστατεύουν... Ποιός είσαι ο Βαν Νταμ; Πώς και δεν τους έριξες και ιστό αράχνης σαν Σπάιντερμαν; Μάλλον εσύ είσαι ο βλάχος και η καραβλάχα η φίλη σου με τα δύο πουτανάκια και κατηγορείς άδικα τα σώματα ασφαλείας. Και να σου πω την αλήθεια ρε Μυνχάουζεν μάλλον εσύ τις έφαγες και πήγες κλαίγοντας και παρακαλώντας στο τμήμα.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...