ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ

Το πρωί κτύπησε το κινητό μου , ήταν από τον τηλεοπτικό σταθμό STAR. Ελα σταυρή τι κάνεις; Καλά ποιός είναι ρωτάω, μου λέει το όνομα του και την ιδιοτητά του (κάνω desk το καλοκαίρι στον σταθμό μου λέει συγκεκριμένα), σε πήρα γιατί αύριο το πρωί πρέπει να είσαι εδώ , εγώ φεύγω με άδεια!!!! Μόλις πέρασα το πρώτο σοκ του απάντησα ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, πρώτον γιατί πρώτη του μήνα τελείωσα από την προηγούμενη δουλειά , δεύτερον γιατί το συμφωνητικό που υπέγραψα με τον σταθμό έλεγε ότι θα παρουσιαζόμουν στο κανάλι στις 27-7-2007, και τρίτον και σημαντικότερο είχα αφήσει ένα κάρο δουλειές (μετακόμιση, αντιπαροχή το παλιό σπίτι, ταξίδι στην Κεφαλονιά για ρύθμιση περιουσιακών εκκρεμοτήτων , κ.α). Ο τύπος ήταν ανένδοτος δεν καταλάβαινε, όμως έτσι δεν θα πληρωθείς τον Αύγουστο μου έλεγε συνέχεια , δεν με ήξερε καθόλου εγώ μόνο τα δύο τελευταία χρόνια δουλεύω για τα λεφτά όλα τα προηγούμενα δούλευα για το ψώνιο. Τελικά ο φίλος μας άρχισε να μου λέει ότι η θέση αυτή είναι βυσματική(κρίνοντας από τον εαυτό του πιθανολογώ) και ότι εάν δεν ήμουν αύριο στον σταθμό θα το έλεγε σε μια φίλη του και θα αναγκαζόμουν να δουλέψω σε άλλον τομέα στον σταθμό, πιθανότητα όπως μου είπε στην καινούργια εκπομπή του Στέφανου Χίου. Ούτε να πληρωθώ θέλω του απάντησα ούτε να δημιουργήσω πρόβλημα στον σταθμό πάρε την φίλη σου που είναι πολύ μικρή ακόμα για να βρει μια δουλειά της τάξεως των 2800 ευρώ μηνιαίως και καλές διακοπές . Έκλεισα το τηλέφωνο και προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον Σταμάτη Μαλέλη για να τον ευχαριστήσω για την δουλειά που μου είχε ο ίδιος προτείνει δεν κατάφερα να επικοινωνήσω θα λείπει σε διακοπές φαντάστηκα όμως η αδελφή μου που σκέφτεται ποιο έξυπνα μου είπε ότι μάλλον το μετάνιωσε και ήθελε να βολέψει άλλο άτομο. Μάλλον έχει δίκιο κανένας δεν θα έπαιρνε με δική του πρωτοβουλία να μιλήσει έτσι και σίγουρα θα με είχε πάρει η γραμματέας του να με ενημερώσει για το πρόβλημα που υπήρχε. Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν πας για δουλειά αύριο και τις δουλειές σου τις κάνεις αργότερα , όχι φίλοι μου δεν θα πάρω θα κάνω αυτές τις δουλειές γιατί από την διαχείριση αυτής της περιουσίας θα ζήσω τα επόμενα χρόνια και όχι με τα 1400 ψωροευρώ που παίρνω για μισθό. Το 2000 έβγαζα εάν τα κάνουμε σε ευρώ 1200 επτά χρόνια μετά παίρνω 200 ευρώ παραπάνω. Έφυγα από τo STAR έχοντας αγοράσει αυτοκίνητο, τα επόμενα χρόνια το μόνο που κατάφερα ήταν να το συντηρώ και αυτό με το ζόρι. Αρκετά για σήμερα τα λέμε αύριο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο,τι κι αν κάνεις σ' αγαπάμε αλλά καλά θα είναι να σ' έχουμε πάλι εδώ από την 1η Σεπτέμβρη... Να περνάς καλά φίλε..

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...